Najczęściej zadawane pytania

Na jak długo muszę podpisać umowę?

Dostęp do Timebox wiąże się z akceptacją regulaminu i opłaceniem dostępu. Nie musisz niczego podpisywać. Opłać dostęp za miesiąc, za 3 miesiące lub za rok z góry. Zatem, wiążesz się z nami najwyżej na miesiąc, a potem decydujesz, co dalej.

Ile to kosztuje i jakie są dodatkowe koszty?

Dla przykładu - jeśli masz 2 pracowników, to potrzebujesz dokładnie 2 kalendarzy. Zatem wybierasz pakiet standard do 3 kalendarzy. Twoje miesięczne zobowiązanie wówczas wyniesie dokładnie 35,67zł brutto. Ponadto, jeśli będziesz korzystać z powiadomień SMS, to zapłacisz 0.13 gr brutto za każdy SMS.

Jaka jest cena SMS poza pakietem "na start"?

Cena SMS po poza pakietem "na start" jest stała i wynosi 13 gr brutto / SMS. Czyli - dla przykładu - 250 SMSów kosztuje 32.50zł brutto.

W jaki sposób dokupić SMSy?

W Timebox.pl mamy przycisk "Doładuj SMS". Po kliknięciu wybieramy pakiet SMS i opłacamy za pomocą standardowych płatności elektronicznych, znanych ze sklepów internetowych. W ciągu kilku minut po dokonaniu płatności, licznik dostępnych wiadomości SMS zostanie zaktualizowany.

W jakim czasie trzeba wykorzystać wykupione SMSy?

SMSy nigdy nie przepadają, dlatego można zakupić ich więcej i zużywać przez kilka miesięcy. Nie ma żadnych limitów.

Czy jest możliwość wykupienia większej ilości SMS?

Tak. W Timebox.pl mamy do wyboru następujące pakiety: 5, 50, 100, 250, 500, 1000 lub 2000 SMSów.

Czy za SMSy zwrotne trzeba dodatkowo płacić?

Nie. SMSy zwrotne są standardową funkcjonalnością aplikacji Timebox.pl. Odpowiedzi SMS nie są funkcjonalnością płatną.

Czy odpowiedź na wysłane przypomnienie SMS mogę zobaczyć w Timebox?

Tak. Co więcej, skonfigurowana w Timebox odpowiedź SMS może zmienić status rezerwacji. Na przykład, w treści SMS możemy zachęcić klienta do wykonania akcji ".... aby potwiedzić, odpowiedz TAK". Jeśli klient odpisze "TAK", system zmieni status wizyty z niepotwierdzonej na potwierdzoną/gotową.

Czy Timebox obsługuje przedpłaty lub zaliczki?

Tak. Przedpłata (zaliczka) może zostać ustawiona na wszystkich usługach lub tylko na wybranych. Na każdej z usług może być ustawiona niezależnie. Zaliczka może być wyrażona procentowo lub w złotówkach. W szczególności, zaliczka może wynosić 100%, wówczas usługa (lub cała rezerwacja) zostaje opłacona "z góry" w pełnej wysokości.

Nie chcę korzystać z umawiania wizyt on-line. Czy można je wyłączyć?

Tak. Domyślnie umawianie wizyt on-line jest wyłączone. Możesz je włączyć w dowolnym momencie lub nigdy. Są one jedynie dodatkiem do aplikacji.

Czy za umawianie wizyt on-line trzeba dodatkowo płacić?

Nie. Własna strona rezerwacji on-line do umawiania wizyt on-line jest standardową funkcjonalnością Timebox.pl.

Czy Timebox pomaga w zbieraniu opinii na temat moich usług?

Tak. Podczas finalizacji wizyty masz do dyspozycji opcję, po zaznaczeniu której zostanie wysłany SMS do klienta z prośbą o wystawienie opinii. Klient otrzyma w link, pod którym zobaczy już zaproponowaną ocenę i opinię na Twój temat. Każdą opinię możesz sprawdzić przed ewentualną publikacją, możesz je także wykorzystać do oceny pracy swoich specjalistów.

Czy za magazyn towarów trzeba dodatkowo płacić?

Nie. Uproszczony magazyn jest standardową funkcjonalnością Timebox.pl.

Dlaczego tak tanio?

Sami prowadzimy różnego rodzaju działalności i wychodzimy z założenia, że wydawanie kilku tysięcy złotych rocznie na oprogramowanie mija się z sensem prowadzenia małej działalności, która jest wystarczająco obciążona podatkami i obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym. Cennik Timebox.pl został tak przygotowany, aby był odpowiedni zarówno dla firm jednoosobowych, które zaczynają jak i dla tych już z historią i kadrą. Wierzymy, że udało nam się osiągnąć kompromis cenowy pomiędzy funkcjonalnością i ceną.