Pomoc

player tworzenie pracownika

Jak utworzyć pracownika?

Dobrze jest, jeśli firma się rozwija. A jeśli się rozwija, pojawiają się nowe osoby na pokładzie. Prezentujemy najprostszy sposób utworzenia i podstawowego skonfigurowania pracownika.

więcej
player tworzenie usługi

Jak utworzyć usługę?

Zanim zaczniesz korzystać z naszej aplikacji, dobrze byłoby skonfigurować zestaw swoich usług oferowanych klientom. Na filmie prezentujemy, jak najprościej utworzyć pierwszą usługę z podatkiem vat 8%.

więcej
player definiowanie rabatu

Jak zdefiniować rabat?

W aplikacji możemy zdefiniować słownik rabatów, który następnie będzie wykorzystywany w wielu miejscach. Rabaty mogą być ograniczone czasowo czy też ograniczone do zestawu usług, produktów a nawet voucherów. Na powyższym filmie prezentujemy najprostszy sposób konfiguracji podstawowego rabatu dla studentów.

więcej
player definiowanie podatku

Jak zdefiniować stawkę podatku?

Film prezentuje prosty sposób zdefiniowania pierwszego podatku w słowniku podatków, który następnie może być użyty w dowolnym miejscu w aplikacji, np.: w usługach, produktach, a nawet voucherach.

więcej
player podpowiadanie wizyty

Jak ustawić podpowiadanie ostatniej wizyty danego klienta?

W przypadku takich działalności jak salon fryzjerski czy gabinet kosmetyczny zdarza się często, że klienci korzystają z tych samych usług. Tworząc kolejną wizytę dla tego samego klienta chcielibyśmy, aby program automatycznie ustawił usługi z ostatniej wizyty.Na powyższym filmie pokazujemy, gdzie znajduje się opcja odpowiedzialna za podpowiadanie usług i produktów z ostatniej wizyty.

więcej
player paragon

Jak utworzyć i wydrukować paragon?

Tworzenie paragonu i faktury przebiega w identyczny sposób. Domyślnie ustawiono fakturę jako główny dokument sprzedaży. W ustawieniach można dokonać zmiany, klikając w "Ustawienia => Dokumenty sprzedaży" i wybierając odpowiednią wartość w polu "Domyślny dokument sprzedaży".

więcej
player powiadomienia SMS

Jak uruchomić powiadomienia SMS?

Powiadomienia SMS są najważniejszą i najwygodniejszą formą komunikacji z klientem. Timebox umożliwia tworzenie powiadomień i przypomnień SMS w tak prosty sposób, jak to tylko możliwe. Ponadto, możesz doładować sobie konto SMS w Timebox i wykorzystać je w miesiąc lub rok, gdyż zakupione wiadomości nigdy nie przepadają. Na filmie pokazujemy, jak w prosty sposób uruchomić powiadomienia SMS i wysłać wiadomości dotyczące rezerwacji.

więcej
player jak zacząć z timebox

Timebox.pl - Jak zacząć?

Film prezentuje użytkowanie aplikacji od momentu zarejestrowania się, przez podstawową konfigurację, utworzenie pracowników i usług, utworzenie rezerwacji i jej sprzedaż oraz podgląd raportu. Na filmie również zobaczymy, jak uprościć bardziej skomplikowane formularze.

więcej
player wysyłanie dowolnej wiadomości SMS

Jak wysłać dowolną wiadomość SMS?

Na filmie przedstawiono, jak wysłać dowolną wiadomość SMS do wybranych klientów. W wiadomości użyto znaczników, które zostaną zamienione na właściwe imię i nazwisko odbiorcy, a także znacznik nadawcy, który zostanie zamieniony na nazwę salonu.

więcej