Czas jest najważniejszym wymiarem funkcjonowania każdej firmy. Na filmie pokażemy, jak najszybciej utworzyć pierwszą rezerwację w kalendarzu.
Tworzenie rezerwacji (wizyty) z przypomnieniem SMS
Wybór daty i czasu: Kliknij na wybrany prostokąt w kalendarzu, aby określić datę i czas nowej rezerwacji.
Dodawanie rezerwacji: Po kliknięciu, otworzy się okienko, gdzie będziesz mógł dodać nową rezerwację.
Wprowadź dane klienta: Podaj niezbędne informacje, takie jak imię i nazwisko klienta oraz usługi, które mają być wykonane.
Wybór specjalisty: Wybierz specjalistę, który będzie odpowiedzialny za realizację usług.
Zaplanuj SMSy: Zaznacz opcje SMS, które chcesz zintegrować z rezerwacją, na przykład przypomnienie o wizycie lub informację o utworzonej rezerwacji.
Dodatkowe opcje rezerwacji
Serie rezerwacji: Masz możliwość utworzenia całej serii rezerwacji lub zarezerwowania określonego czasu jako wolnego.
Po zapisaniu, rezerwacja jest gotowa i zajmuje określony czas w terminarzu. Możesz monitorować jej status: gotowa, w realizacji, zakończona, anulowana lub "nie pojawił się".
.article ol.article li strong {
color:black
}
więcej
Film prezentuje rozszerzoną ścieżkę utworzenia rezerwację, podczas której tworzymy nowego klienta, zmieniamy domyślny czas trwania rezerwacji, a w momencie sprzedaży i finalizacji, dokładamy jeszcze szampon oraz zmieniamy formy płatności. Pod tym linkiem znajduje podobny film ze scenariuszem podstawowym.
więcej
Na filmie przedstawiono, jak najprościej utworzyć rezerwację dla istniejącego klienta oraz wykonać jej sprzedaż jednocześnie są finalizując. Pod tym linkiem znajduje się podobny film, lecz rozszerzonym scenariuszem.
więcej
Tworzenie paragonu i faktury przebiega w identyczny sposób. Domyślnie ustawiono fakturę jako główny dokument sprzedaży. W ustawieniach można dokonać zmiany, klikając w "Ustawienia => Dokumenty sprzedaży" i wybierając odpowiednią wartość w polu "Domyślny dokument sprzedaży".
więcej