Na filmie przedstawiono, jak włączyć reagowanie wizyty na odpowiedź zwrotną SMS przesłaną przez klienta, który otrzymał przypomnienie SMS. W tym wypadku klient odwołuje wizytę za pomocą słówka NIE. Anulowanie powoduje zmianę koloru i statusu wizyty w kalendarzu.
więcej
Powiadomienia SMS są najważniejszą i najwygodniejszą formą komunikacji z klientem. Timebox umożliwia tworzenie powiadomień i przypomnień SMS w tak prosty sposób, jak to tylko możliwe. Ponadto, możesz doładować sobie konto SMS w Timebox i wykorzystać je w miesiąc lub rok, gdyż zakupione wiadomości nigdy nie przepadają. Na filmie pokazujemy, jak w prosty sposób uruchomić powiadomienia SMS i wysłać wiadomości dotyczące rezerwacji.
więcej
Film prezentuje rozszerzoną ścieżkę utworzenia rezerwację, podczas której tworzymy nowego klienta, zmieniamy domyślny czas trwania rezerwacji, a w momencie sprzedaży i finalizacji, dokładamy jeszcze szampon oraz zmieniamy formy płatności. Pod tym linkiem znajduje podobny film ze scenariuszem podstawowym.
więcej
Film prezentuje użytkowanie aplikacji od momentu zarejestrowania się, przez podstawową konfigurację, utworzenie pracowników i usług, utworzenie rezerwacji i jej sprzedaż oraz podgląd raportu.
Na filmie również zobaczymy, jak uprościć bardziej skomplikowane formularze.
więcej