Jak zmienić domyślne godziny pracy pracownika?
Każdy pracownik ma skonfigurowane domyślne godziny pracy. Na filmie pokażmy, jak zmienić godziny pracy specjalistki Sandry Nowak dla konkretnego dnia w kalendarzu.
więcej
1. Jak dodać skrót do aplikacji na telefonie z Androidem?
2. Jak dodać skrót do aplikacji w Iphone?
Każdy pracownik ma skonfigurowane domyślne godziny pracy. Na filmie pokażmy, jak zmienić godziny pracy specjalistki Sandry Nowak dla konkretnego dnia w kalendarzu.
więcejCzas jest najważniejszym wymiarem funkcjonowania każdej firmy. Na filmie pokażemy, jak najszybciej utworzyć pierwszą rezerwację w kalendarzu. Tworzenie rezerwacji (wizyty) z przypomnieniem SMS Wybór daty i czasu: Kliknij na wybrany prostokąt w kalendarzu, aby określić datę i czas nowej rezerwacji. Dodawanie rezerwacji: Po kliknięciu, otworzy się okienko, gdzie będziesz mógł dodać nową rezerwację. Wprowadź dane klienta: Podaj niezbędne informacje, takie jak imię i nazwisko klienta oraz usługi, które mają być wykonane. Wybór specjalisty: Wybierz specjalistę, który będzie odpowiedzialny za realizację usług. Zaplanuj SMSy: Zaznacz opcje SMS, które chcesz zintegrować z rezerwacją, na przykład przypomnienie o wizycie lub informację o utworzonej rezerwacji. Dodatkowe opcje rezerwacji Serie rezerwacji: Masz możliwość utworzenia całej serii rezerwacji lub zarezerwowania określonego czasu jako wolnego. Po zapisaniu, rezerwacja jest gotowa i zajmuje określony czas w terminarzu. Możesz monitorować jej status: gotowa, w realizacji, zakończona, anulowana lub "nie pojawił się". .article ol.article li strong { color:black }
więcejZanim zaczniesz korzystać z naszej aplikacji, dobrze byłoby skonfigurować zestaw swoich usług oferowanych klientom. Na filmie prezentujemy, jak najprościej utworzyć pierwszą usługę z podatkiem vat 8%.
więcejW aplikacji możemy zdefiniować słownik rabatów, który następnie będzie wykorzystywany w wielu miejscach. Rabaty mogą być ograniczone czasowo czy też ograniczone do zestawu usług, produktów a nawet voucherów. Na powyższym filmie prezentujemy najprostszy sposób konfiguracji podstawowego rabatu dla studentów.
więcejFilm prezentuje prosty sposób zdefiniowania pierwszego podatku w słowniku podatków, który następnie może być użyty w dowolnym miejscu w aplikacji, np.: w usługach, produktach, a nawet voucherach.
więcejNa filmie przedstawiono, jak najprościej utworzyć rezerwację dla istniejącego klienta oraz wykonać jej sprzedaż jednocześnie są finalizując. Pod tym linkiem znajduje się podobny film, lecz rozszerzonym scenariuszem.
więcejFilm prezentuje rozszerzoną ścieżkę utworzenia rezerwację, podczas której tworzymy nowego klienta, zmieniamy domyślny czas trwania rezerwacji, a w momencie sprzedaży i finalizacji, dokładamy jeszcze szampon oraz zmieniamy formy płatności. Pod tym linkiem znajduje podobny film ze scenariuszem podstawowym.
więcej1 i 3 dzień maja to dni szczególne. Na filmie prezentujemy, jak w kalendarzu oznaczyć dni wolne od pracy na przykładzie tych dni świątecznych.
więcejChcemy, aby jeden z naszym pracowników miał dostęp do systemu za pomocą własnego loginu. Na filmie prezentujemy, jak utworzyć login dla pracownika i nadać mu ograniczony dostęp do aplikacji.
więcejW przypadku takich działalności jak salon fryzjerski czy gabinet kosmetyczny zdarza się często, że klienci korzystają z tych samych usług. Tworząc kolejną wizytę dla tego samego klienta chcielibyśmy, aby program automatycznie ustawił usługi z ostatniej wizyty.Na powyższym filmie pokazujemy, gdzie znajduje się opcja odpowiedzialna za podpowiadanie usług i produktów z ostatniej wizyty.
więcejPowiadomienia SMS są najważniejszą i najwygodniejszą formą komunikacji z klientem. Timebox umożliwia tworzenie powiadomień i przypomnień SMS w tak prosty sposób, jak to tylko możliwe. Ponadto, możesz doładować sobie konto SMS w Timebox i wykorzystać je w miesiąc lub rok, gdyż zakupione wiadomości nigdy nie przepadają. Na filmie pokazujemy, jak w prosty sposób uruchomić powiadomienia SMS i wysłać wiadomości dotyczące rezerwacji.
więcejFilm prezentuje użytkowanie aplikacji od momentu zarejestrowania się, przez podstawową konfigurację, utworzenie pracowników i usług, utworzenie rezerwacji i jej sprzedaż oraz podgląd raportu. Na filmie również zobaczymy, jak uprościć bardziej skomplikowane formularze.
więcejNa filmie przedstawiono, jak włączyć reagowanie wizyty na odpowiedź zwrotną SMS przesłaną przez klienta, który otrzymał przypomnienie SMS. W tym wypadku klient potwierdza wizytę za pomocą słówka TAK. Potwierdzenie powoduje zmianę koloru wizyty w kalendarzu.
więcejNa filmie przedstawiono, jak włączyć reagowanie wizyty na odpowiedź zwrotną SMS przesłaną przez klienta, który otrzymał przypomnienie SMS. W tym wypadku klient odwołuje wizytę za pomocą słówka NIE. Anulowanie powoduje zmianę koloru i statusu wizyty w kalendarzu.
więcejNa filmie pokazano, jak wprowadzić swój własny szablon przypomnień SMS o nadchodzącej wizycie.
więcejNa filmie przedstawiono, jak wysłać dowolną wiadomość SMS do wybranych klientów. W wiadomości użyto znaczników, które zostaną zamienione na właściwe imię i nazwisko odbiorcy, a także znacznik nadawcy, który zostanie zamieniony na nazwę salonu.
więcej